Hiya Barbie. Hi Kent. You wanna go for a ride? Sure ken! Jump in!

Jahopp, vad finns nu att skriva om när jag inte är i USA längre??:/  Mitt nya tråkiga liv här? Ne det får fan inte bli tråkigt. Får sätta mig och komma på en ny plan får jag göra:)  Jag hoppars att jag kommer på något bara:)
Leta reda på ett jobb, jobba lite och sen ut och resa, då? Eller ska jag ta mina sparpengar och backpacka nu?? känne dock att jag behöver lite mer pengar innan jag kan resa igen. eller ska jag leta upp något att plugga i USA? Så att jag kan åka dit igen? Ja massa tankar springer runt i huvudet nu iaf. Men jag vill iaf vara hemma lite och träffa alla mina underbara vänner och hänga med dem:)Har saknar dem grymt mycket, Ida kommer ju också snart hem från Usa:)

-----------------------------

Idag har jag bara varit känns det som, eller nä igår var jag bara. Gah trött som ett jäkla as var jag iaf, och likadant idag. Låg på soffan och sen kollade jag mobilen, och sen hände det något:O Lånade bilen av mormor ja min funkar ju inte som jag vill:/ och sen körde jag till Stefan! Japp, så blev det. Blev lite film och popcorn där:) Jag får väl säga att jag var faktiskt lite nervös i början pga allt men att jag gillade det.

Är väl snart läggdax här, om jag inte ska sova bort hela dagen imon också. Vill bara sova.  Ska iaf träffa Bäcca en runda :)

See ya !

Kram // Zarah
Allmänt | |
Upp