Home sweet home

Ojojoj, Nu sitte jag i SVERIGE, och det är äckelväder hemma:( Lotta kom och hämtade mig på julaftonmorgon, och då började min resa. Satte min på bussen till Newark, och kom fram vid 10.30. Väntade på att Elin skulle komma:) så utan hennes nummer och bara min svenska mobil så fick jag så snällt bara vänta pch hoppas att hon hittade mig^^ Men halv 12 så kom hon:D ohh vad jag kommer sakna dig Elin. Jag kommer sakna alla mina nya vnner i USA.. Blev en sväng på Starbucks, sen checkade vi in mina väskor, de vägde 19.6 och 20.4 kg^^. Senare så blev vi smällfeta av MD's stora 10bitar naggets meny^^ fy jäkla var stor den menyn var. Den var ju fasen lika stor som vår plusmeny:S

Hennes familj skulle ju komma så vi stod och väntade på dem, men sen gick jag till gaten. Så tycker det var en mysig julafton spenderad på flygplatsen med Elin^^ En jul jag inte kommer glömma ^^
Det var lite kul, en av snubbarna i säkerhetskontrollen, kollade till på min pass, så frågade om han också ville kolla på det, så sa han bara- nejnej, undrade bara var du är ifrån.
Så svarade- sverige, och då sa han någon liten fras på svenska och då jag sen gick så sa han- Hej då!
HAHa. Flyget gick iallafall 18,50 alltså 00,50 här .Så la mig för att sova med en gång, så att jag lättare skulle komma in i Sverigetiden igen. - 06,00 så vaknade jag upp igen, efter att halvsovigt hela natten, för att det var tid för frukost då.

Vet ni vad vi fick?:O en KANELBULLE! lägg av alltså, trodde jag skulle trilla av flygstolen, kunde det iallafall inte varit en vanlig fralla?!

Landade i London 06,45 och hade nu ca 3 timmar att tillbringa där:( Hörde en hel del svenska där! Och flyget hem 09,35 så var det massa svenska på planet. 12,15 landade jag i Köpenhamn och 13,16 tog jag tåget till Osby. SÅ nu jag back in Sweden again. Men jag hade mer än gärna åkt tillbaka , även fast att det är skönt att träffa alla här hemma. Det känns som om jag levt i en bubbla i 3 månader. och ni ska veta hur glad ajg belv att träffa er igen:D Jag fattar fortfarande inte att jag är hemma.

Ringde till mormor, och överraskade henne^^ hehe som jag uppfattade, blev glad att jag kommit hem, så hon kom en runda:)  Sen vad det dax att åka till Nono för att färga håret på henne , fixa oss och sen kom Bäcca, Sen blev det lite dricka och wii-spelande och sen blev det Granada:D

Japp ni hörde mig, hann  inte mer än hem sen blev det party:D men jag hade megakul. Träffade på en massa som blev paffa över att se mig hemm igen^^ Så det var kul:)

Idag känns det som om jag mest bara sovit bort dagen, men skulle hämta bilen hemma hos Nono i eftermiddags. och vet ni vad. Då startar inte biljävlen:@ fan var arg jag är, så jälva arg och irriterad är jag. Vet intwe alls vad det är för fel på det, men det går inte slå av motolåset på den:S Så nu vet jag inte riktig hur allt ska gå, behöver min bli..
men blir tidig säng gång idag. skulle kunna somna NU om jag vill..

Men jag är BACK home in Sweden nu alltså!  så nu ska jag bara komma på vad jag ska göra.

kommer bilder sen då jag pallar^^

See ya !

Kram // Zarah
Allmänt | |
#1 - - kickan34:

ok kanske skönt va hemma i sverige oxå.. du e inte lost i usa längre. men kul som fan att resa iaf :) Kram

Upp