Blondie

Hej på er!

Nästan precis kommit innan för dörren nu ikväll. Kl är snart 24.00 och det är nanedax för mig, upp och jobba imon 9-17..

Idag har jag iaf jobbat 7.30-15.30, och det gick bra! Konstigt nog inga större ansträngningar inte. Anna kom då jag slutade jobba, och vi begav oss till Sally beauty store, för inköp av ny färg. Och då jag står där ock kollar ser jag att de har en "sale" på en av Wellas blekningar så raffade åt mig en burk och en flaska väte, så nu har ajg nog för ett par blekningar framöver^^ Anna blev allt lite såld på butiken då de har massa skönhetsprodukter. Hon bara älskar naglar ju^^
Iaf kom vi hem och vi satte igång nästan med en gång, efter att hon myst klart med Alex (katten). Tog ett tag att göra det, och ja guuuuud alltså^^ haah, hon blev helt gyllendeblond.
Och Hon ville ha slingorna ÄNNU närmre varanda:S
TÄNK om jag hade gjort som hon sa:O För visste ju inte hur hon brukade ha det, hon sa att hon ha varit blond innan, så tänkte då vet hon väl hur det brukar vara^^ Men nej, lyssna aldrig på en tyska;)
Tur att jag inte lyssnade, ^^ Men ja, snacka om förrändring, blev ändå nästan helfärgat iallafall.
men gud vad vi skrattade alltså, mitt hår var så vit som toalettdörren och hennes gyllendeblond som väggen^^
Saknar faktiskt att stå där i salongen och ta hand om mina kunder. Kliar lite i mina fingrar.

FAN kom på nu att vi glömde ju ta kort på det:O Tur hon kommer imon, för då ska hon göra mina naglar:D

Men jag tycker att färgen blev fin, hon är inte alls ful i det. OCH jag har redan vant mig vid det^^
Men vi ska göra några ljusbruna slingor i det iaf, fast att hon gillar färgen.

Åkte till Applebee's och mötte upp Julie och Mali, för lite käk, sen kom ngr till och det var dax för bio, men jag och Anna skippade den, för de bara rusade in och tog första bästa film som gick så innan man visste ordet av det, så hade redan första personen köpt biljett:S
Gick till Starbuck's och tog en chilatte i stället. Var endå inte riktigt in mood för att glo en film, och inte då jag inte vet vad den handlar om ens. Vill gärna ha lite background först.

Skippar NY imorgonkväll med:/ Åker dit med Lotta på söndag, inte in the mood för en partykväll heller imon:S Vet inte riktigt vad det är med mig:( Hade egentligen behövt en ren fartfylld parykväll alltså:S

Ne som sagt sängen kallade sa jag.

See ya!!

Kram // Zarah

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Du kan aldrig ge dej med att fixa någons hår syster ;o Hahah xD

Hoppas du hittar en bra familj, och allt är bra med dej.

Jag saknar dej!

kommer du hem något eller du stannar i USA ? (:

Kiss // Syster <3

Upp