torsdag.

Låååång dag idag, har jobbat hela dagen, 10 timmar! Både upp och ner säger jag.  Måde som den gick långsamt gick det rätt fort.. Pratade lite med Lotta i telen,( Svensk au pair i krokarna som åker hem om 4 månader:/ )
Vi har lekt med lera,bilar dockor, m.m och varit ute en idag.

Känns som jag snart blir en utemänniska:S Vill bara ut ur huset ibland då jag är med barnen, fan inte kul att bara vara inne hela tiden. Då det ändå inte är råkallt eller pissregn så varför inte lixom?? Så vi gick en sväng, och sen var vi på baksidan. Tror vi var ute i nästan 2 timmar faktiskt:D Ibland behöver man friskt luft. Idag la jag märke till att våran buske som varit så fin med röda löv, har tappat ALLA löven på mindre än 2 dagar:O

Käkat lax med stektpotatis idag. MUMS med potatis, gud vad jag saknart det alltså:P Första gången jag äter det utan att det är pommes lixom:) Lax gud jag bara älskar den fisken alltså:D

HAHAH jag testade mina vampyr tänder idag, det gick fan inte.. Hahah, men som sagt funkar ju aldrig med sådana tänder :P Kan klippa ut de långa tänderna och klista på dem på mina egna kanske? hmm..:D vad tror ni?
Hade ju tänkt jag skulle vara det till Lördag ju.. men får kanske tänka om, hmm.. tänderna gör ju hela saken ju..
För på Lördag efter att jag jobbat klart åker jag RAKA vägen in till NY:D

Pratade med denna tjejen Angeliqa, och vi bokade hotel på YMCA också, som jag berättade att Elin och andra Angelica hade gjort.. Tror fan vi tog sista dubbelrummet alltså:P hah Gött! För gick in sen och skulle kolla igen, men då var det borta:P Visst det kosatr ju 56dollar/ person för oss så ca 400 svenska, för en natt. Men vad gör man inte då det är Halloween i NY:D Ska bli så jävla kul alltså;D Ser verkligen fram emot det. Hela stan kommer ju verkligen vara utklädda:P Undrar vad man kan få se för äckliga varelser:S HUM?!

Men fan hatar att jag inte har hela klädslen klar, eller om jag ska byta?! Hatar sånt här alltså! Vill vara ngt bra, och en liten Fé är jag ju inte dirket, annars hade det varit aslätt ju.. Får väl köra på mkt smink och massa hår som Angelica sa till mig^^ haha .

Sitter och väntar på om jag ska iväg på en "kaffe" med Lotta nu.. Blir ju dock inte kaffe för mig , elr jo det är faktiskt lite kaffa i den:P Frappotchino med mocka tar jag :D
-Elin! det var en dum sak jag fick smaka av dig:O Heheh..

Imon är det fredag IGEN, och hur ska jag göra:O! FAN fan fan fan...




Allmänt | |
#1 - - Minna:

Hey vännen. Fan vad mysigt med riktig Halloween, lova att ta bilder på folket /varelserna =) 1 månad går otroligt fort, men tänk att du är i Usa! Jag förstår fortfarande inte det. Jag o Thom tittade på bilderna på området också, alla hus är ju precis som man ser på tv =D Wie. Nu ska jag äta frukost, jag är ledig idag fredag=) Ikv blir de lite party m singstar, halloweenlekar och mat. Tänker på dig. KRAMAR<3

#2 - - Jane:

Jag säjer bara

GLÖM INTE KAMERAN :-)

Upp