fredag

Orkar egenligen inte skiva idag.  medn det är fredga IGEN... Jobbade 8-12 och 18.30- 22.30 idag.På Fm, fick jag följa med till skolan, de skulle ha Halloween party.. Åkte och träffade Lotta, åkte till en partyaffär, hittade massa men inte min storlek eller slut:/  massa fräcka maskar men inget jag kunde ha till... Slutade med att jag köpte ett par "fake"skinnleggins ellr vad man ska säga, lite plastiga lixom med dragkedja bak på vaden:P

och Fan att jag glömde ta tänderna , för hittade andra vampyrtänder men glömde ju ta dem så efter 5 min så gick jag tillbaka men då var ALLA som var där borta:O FASEN med! och när jag kom hem sen så funderade  jag på kattöron med, men hur ska ajg hinna köpa de???????? FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN MED!

både bra och dålig kväll sen. efter att barnen lagt sig, så kollade jag på "Mitt stora feta grekiska bröllop"..

nu ksa jag lägga mig, börjar jobba 9 imon och slutar då jag ska till bussen:/ så hektiskt dag imon..

hoppas på rummet med!!!! fan om vi inte hinner dit innan sista incheckning är:S då står vi där :S

see  ya

kram // Zarah
Allmänt | |
Upp