Över!

nu är denna kvällen med över. me dunder ocg brak känns det som.. ja förutom att alla typ kom försent ut till mormor så blev det ju bra iaf. det var mycekt god mat, potatisgratäng, fläskfile, kyckling inlindad i bacon, kräftor, kex med ostar, min hemmagjorda björnbärspaj med glass. och lite annat smått och gått.

usch det jobbigaste var nog då jag skulle säga hejdå till min UNDERBARA KUSIN ELIN<3 fy då kom det lite tårar ska jag säga. mycket jobbig .. men jag kommer hem igen Elin , oroa dig inte! :)

stefan och jag stannade kvar lite extra hemma hos mormor, kollade lite på filmen G ... och sen var det bara hem och kolla väskorna en extra gång. man vet aldrig:O så längde faktiskt ut lite till ut dem^^

Micke och Diana kom förbi en liten snabbis och sa hejdå också:) tack:)


ne nu blir det väl boms i sängen och sova, tåget går kl 09,03 imorgonbitt till Kastrup...kanske jag hinner med enn inlägg innan vi sticker, ja mamma ska ju upp och farma sig jäkla farm kl 06,30 ^^ hinnr ohn det så hinner nog fasen jag skriva några rader:P förhoppningsvis^^

annas säger jag hejdå för ett tag.. så uppdaterar jag så fort jag kan:)

see ya

Kram // Zarah
Allmänt | |
Upp