Action please.

Varit en OK dag idag! inte hänt så värst mycket, bara glott tv typ och sökt 1 jobb:S Ska iaf söka mitt sista jobb imorgon innan jag börjar på transcom på måndag. Som jag för övrigt är livrädd för. Vet inte hur jag ska klara det och hur ska jag klara sommaren? Hur ska jag göra när jag ska på andra intervjuer?:O Tänker ju söka jobb under tiden ju. Har ju en den 12:e som jag ska på. usch hatar detta med att de är så hårda på ledighet..

Följde med Minna till tatueraren i förmiddags också förresten) Hon skulle ha en ny på foten och den blev mycket fin:) Det var nog det roligaste som hände idag.

Annars är jag så trött att jag skulle nog kunna somna, så uttråkad är jag. I need some action. Det blir det ju dock från måndag. Så kanske ska njuta extra av mina sista dagar som arbetslös?

Ne men Valborg imorgon som sagt. Allt är väl inte riktigt bokat och klart så får nog slå baby en ping senare.

FAn hatar denna datorn. måste ha en ny, denna cpar ut snart alltså:S

ja iallafall så blir det nog inte så mycket bloggande nu på ett par dagar. om jag inte slänger iväg ett inlägg imogron. Ska till Växjö under dagen med Minna :) Se om man  kan hittar något trevligt :D och sen blir det hem till baby efter det och fira valborg som sagt:)

see ya!

Kram // Zarah
Allmänt | |
Upp