totally in love

cirkusen igår var OK. den var söt^^

Har invigt my new shoes and God I love them :D totally perfect are they:D misstänker att de blir de nya favoritskorna . eftersom de är så perfekta. och imon är det redan fredag också, vet inte alls var denna veckan har tagit vägen. vet någon ?

helgen är inte riktigt planerad förutom Melissa Horn och Lasse på Söndagkväll i Malmö:D Nice ska det blir. Hoppas på bra väder. Så nu håller vi tummarna:) så blir en fel lyssnade på dem här nu innan :D ladda inför alla låtar:P

i vekcan har jag fått reda på att min farbror har bytt till min farmors flickefternamn. Så det fick mig att fungera på nytt efternamn själv. även om jag "gillar" mitt så hade det varit roligare att ha ett "eget", hitta på ett eget och sen göra så att ingen får heta samma^^ men det  kostar hörde jag:P

ne om man ska kolla lite tv ikväll kanske?

see ya

kram// Zarah
Allmänt | |
Upp