today was a good day

Lång dag idag!  Vaknade tidigt men ja efter att legat och dragit mig i nästan 2 timmar blev det att hoppa in i duschen och sen göra sig iordning. Begav mig först till Krisitanstad vid lunch för att sedan åka vidare ner till Nova Lund för lite shopping.

Ja lite shoppning hittade jag =) Så det blev lyckat. Kommer kanske bild på det sen. Efter några timmar så blev det att återvända till Krisitanstad och nu är jag äntligen hemma ^^ elr ja äntligen och äntligen, hade ju gärna stannat  kvar ^^ men nu känner jag ju tröttheten börjar ta över och tänker snart bege mig i säng :O

Och nyår då? säger bara detta nyår, ingen aning alltså:S och det är IMON! insane .

nu blir det den kopp honungste för att lindra halsen, rösten svek mig tidigare.
Summerar dagen som mycket bra.

kram // Zarah

Allmänt | |
Upp