im inlove with what we are.

Det börjar bli jobbigt att sova så dåligt nu:/Är verkligen inte vad vid det. Vaknat, vridigt mig och drömt massa konstigt. Vaknade av att tidningsgubben kom 02.27. Alltså dessa bilar på nätterna.

Nu har jag vaknat 2 nätter i rad av billjud precis här utanför och jag har flögit upp med hjärtar i halsgropen och i 190km/h och tror att de snor bilen IGEN. Riktigt jobbigt är det, tänk den natten det verkligen skulle händer igen och jag INTE vaknar. Det skulle ej förvåna mig. Nu ber jag att jag aldrig någonsin ska få vara med om det igen, but you never know.

Ne nu ska jag få resten gjort idag, skatten ska betalas nu när pengarna är insatta, jag måste köpa nässpray, HATA. Jag får nog fan ta tag i det och göra ett allergitest nu någon gång:( ångest, BIG TIME! vem ska hålla mig i handen ?



Kram // Zarah
Allmänt | |
Upp