Lagom..

..Irriterande. Har nästan precis suttit i ja ungefär 2½ timme i onödig telefonkö till SJ, IGEN! Såg på mobilen hade de hade ringt nu ikväll nämligen. Vafan?! jag var ju där inne IGÅR och fixade allt. Men nu ska ni få veta
Det visar sig vara något om de GAMLA biljetterna och INTE de nya:@ Som jag självklart trodde att det var såklart. VAD fan har de för system egentligen? Om de ser att jag har fixat nya biljetter så kan de ju radera det gamla.:S Och de borde skaffa ett bättre kösystem då man ringer också, jävla skitmög det med ju!!!!!
Där ödslade jag hela min kväll på skit, totalt skit och Romeo bara skrattade åt mig då jag ringde upp honom efteråt och berättade! inte snällt, var ju inte kul förfan. Men de verakade taggade som fan :) blir nog asnice imon:D

Annars idag? Allt bra med er ? Sjäv var jag med mamsen på Ikea, Köpte mig en spegel som jag ska ha på rummet så att jag kan se hur fan jag ser ut ^^ Har ju fan bara toaspelgen, och den ser man ju bara fejjan i... Hittade ett tyg som jag tänkte sny kuddfodral av också och en mysig pläd:D Direkt då vi kom hem så pallade jag mig ut till vägen igen för att bli upphämtad av min kusinvitamin. Bara det att hon kör rakt förbi mig:O plingelingade henne och frågade vad hon gjorde, hon kom som tur var på att hon hade kört förlångt.
-Du Elin, det är vägen och omgivningen du ska ha uppsikt över intesitta och fundera på en låt;)
Blev bara att klippa henne. Bättre att vi färgar henne senare mot våren tycker jag :) Sen var hon underbar och körde hem mig tilll Bäcca så blev det färgning på hennes huvud. och god mat blev jag bjuden på också:) tack:)

Så nu ska jag bara packa väskan och sen sova för om 12 timmar är jag på väg mot stationen som tar mig till Hässleholm för att sedan vidare mot Norrköping.:)Så har lite att göra nu innan. Funderar bara vad jag ska sysselsätta mig med under tågresan..Har ju inget mobilt bredband kvar och ingen rolig film på datorn:( och ingen ny musik på telefonen heller:/

See ya

Kram // Zarah
Allmänt | |
Upp