save me.

Ja, jag kommer nog aldrig komma igång med detta igen, inte så aktivt om det var innan känner jag. OM det inte är så att jag byter till ett mer intreesant liv som inte går ut på att sova och Jobba..

Iaf är det 10timmars pass denna veckan, suger!! skulle få vara olagligt tycker jag. Hatar verkligen att ena dagen kan vara 4 timmar nästa kan vara 10 och tvärtom. whats that for a life? vill ha någerlunda  jämna timmar varje dag.. Inte min grej att jobba så olika.. Men hoppas att det snart är slut med det. pallar inte, vet inte vad som har hänt, men mitt flyt har försvunnit, känner mig mer klumpig framför datorn än tidigare och känner att jag glömmer saker. Not good at all not good. Funderar på att göra om jag har tänkt, jobba augusti ut and then it's over!

men nu ska jag iaf snart dra till the boring life infront of the computer.
ska även höra om jag kan byta torsdag och fredag. I really hope so, that will save me a littlebit.


See ya

kram // Zarah
Allmänt | |
Upp