heaven or hell

Blev att stanna hemma idag också. Mådde inte toppen imorse heller. Huvudvärk kommer smygandes med jämna mellanrum och ont gör det i ngr min. Hoppas bara det inte kommer tillbaka nu. Så det har blivit att slappa framför Tv nästan hela dagen. Har även fått ett svar från McD nu nästan precis.

Paff blev jag. Trodde det var helt kört ju. Med tanke på att det är närmare 2 månader sen jag var på min personliga intervju, men det är det inte:O
Blir inget nu i juni månad eller juli antar jag, men  vi är 8 kandidater kvar som han håller i fram mot hösten eftersom vi är intressanta kaditater meddelade han..  Intressant, intressant. Sen har jag även sökt 2 frisör jobb som kommit upp på marknaden. Hoppas hoppas hoppas på det i Hässleholm. Det hade passat perfekt!!

måste boka klipp och färgtid snart också...

 

See ya

 

Kram // Zarah

Allmänt | |
Upp