Im a bad ass

förlåt förlåt förlåt. Vet jag har varit usel på detta nu i en veckas tid. MEN jobbet tar all tiden känns det som. När jag kommer hem runt 18 är jag så trött att jag orkar fan inte lyfta ett finger knappt. Har varit duktig och tagit mig i kragen och gått hem till farmor  förra veckan och åkte till min kusin igår en runda eftersom det var fint väder. Men det är dels tråkigt väder ute eller har varit iaf. Idag har ju solen lyst lite iaf:) härligt. Längtar tills sommaren kommer igång på riktigt.

Iaf så fick jag en sådan bloggkick precis så var bara tvungen att skriva:) Fyller som sagt på år på söndag. wiihoo:D
fan tiden har gått så fort, fatta att jag varit hemma i 6MÅNDER snart. sjukt, jag skulle ha varit i 9:e månaden i usa egentligen. sick sick sick..

Iaf så har jag bokat bord på Infinity på Lördagkväll för mig och ngr polare, ska bli trevligt:D ser fram emot det:)
Sen är det fredag imon igen, vilket betyder att denna arbets veckan snart är över.. GYTT!!

Sen har jag ju gjort en annan sak med ju. Men det får vänta;)

see ya

kram // Zarah
Allmänt | |
Upp