rent?

Ja dagen flyter på som vanligt. Jag stannade till hemma hos Micke och Dina en runda på hemvägen. :) Blev lite Fika och massa prat är :) fika och fika, okej frukost för min del(A) Nu får ni inte glömma nutellan på pannkakorna nästa gång ni gör det ;) och jag lovar jag kommer :D haha ..

Ja men så fort jag kom hem, blev det att sätta igång på rummet. Det var bara att dra fram dammsugaren, även om jag gärna hade haft en pro-aqua istället :P Fy vad grusigt det var på rummet.
SÅ tänker man: VART kommer allt ifrån?

Ja det ska jag berätta, nu när jag vet;) Dammsugaren tar inte upp allt och vissa partiklar går rakt igenom filterna och rakt ut på golvet igen. Där har vi svaret varför det fortfarande känns grusigt ibland då man dammsugat och det fortfarande kommer grus då man torkar golvet. Här har vi svartet till varför man ska införskaffa en pro-aqua.
Då slipper man allt det.
Tänk vad jag lärde mig en under dessa dagarna som pro-aqua säljare som jag inte visste innan.
Kan meddela alla ni som är måna om miljön där ute, Innomhusmiljön är 5 gånger värre än där ute. Det ni. Införskaffa en pro-aqua om ni vill få bort alla partikla, bakterier och sånt som flyger rund där inne och få en bättre miljö där inne;) Annars sätter det sig i våra lugnor och sitter kvar där tills vi dör!


Ajja min rum är så rent det går att få det utan en pro-aqua. Men jag ska nog införskaffa mig en sådan sen då jag har ett jobb, stadig ekonomi och ett eget place.
Ne nu väntar ajg bara på att få stoppa lite mat i magen min för att sedan bege mig hem till Farmor en runda och sen hem till Ida för lite tjejsnack;)

See ya

Kram // Zarah
Allmänt | |
Upp