tråkigt med skönt!

Godmorgon på er.! Blev en lång och intensiv dag igår, så pallade inte skriva. Gick upp tidigt igår för att vara på AF 9,15. Men kände mig inte alls kry, hade sovit dåligt, ont i magen, frös och halsont och täppt i näsan.Inget kul alls. Så det blev att ställa sig i en varm dusch. Köra min söta små påskakärringar till dagis, innan mit möte. Det var bara att käpa på, men det gick bra. Allt lossnade lite och lite under tiden. Och ja tycker att mötet gick väldigt bra:) får jag inget jobb innan den 12 april går jag ut i praktik, får ett par tusenlappar i månaden iaf och en jobbcoach.

Köpte med mig några frallor hem för frukost. Sen blev det att köra raka vägen ner till Malmö för att lämna tillbaka min pro-aqua. Tråkigt men skönt, körde genom malmö och tänkte gå upp till model lab för att visa mig, men hade inte pengar på mig till pakeringsplats. Så det blev en runda inom staffanstorp till Nono och hennes mormor:) Men vips som haver så sitter jag och Nono i bilen igen in mot Malmö. VI kör i stort sett genom HELA Malmö, lite fel pga, ombyggnad. Fick taf på världens pästa pakering på Stortorget.
kan säga att jag klarar nog av att köra i Malmö nu, det var inte så farligt som jag trodde.

Blev att jag ringde min nästkusin som varit där och fråga var det låg, för hittade inte det. Vi ringde på och fick komma upp. Tycker att allt gick väldigt bra, dock viste han inte varför de hade ringt mig eftersom jag inte är utbildad diplomatisk make-up artist. Men han sa att han sökte e receptionist, och bad mig slänga iväg ett mail så fort jag kom hem:) Han såg rätt uppgiven ut, för han hade inte hittat någon. Så vi håller tummarna för det !!:D Sen blev deet hem till Staffanstorp igen, och vid 18,00 snåret begav jag mig hem mot Sösdala och slängde iväg ett mail.


Så nu sitter jag spänd som en anka och väntar på att få ett mail tillbaka :D Även min jobbcoach ringde mig nu i morse. Hon verkar väldigt trevlig:)

Sen hoppas jag och ber att min täppna näsa ska försvinna och min hals ska bli kry igen.

See ya!

kram // Zarah
Allmänt | |
Upp