25052010

Trött och belåten är nog de rätta orden :) Har käkat god mat och druckigt ett glas vin:)
Blev heldag nere på telefon idag och man hann knappt lägga på luren förrens man hade nytt samtal i örat. ^^ Tycker det har gått relativt bra överlag, förutom någon envis/ irriterad / otrevlig kund. But hey thats life if you are sitting for the customer serive I guess.
Vi blev bjudna på lite godis och cola under tiden. Tog bara några bitar och den där colan skippade jag. Det är bättre med mitt vatten:P

Blir heldag på telefon imorgon med:) Hoppas dagen flyter på som idag. Har märkt att jag får lite ont i halsen och blir torr av allt pratande, eftersom det är samma sak hela tiden jag upprepar. Det enda jag kan tycka är konstigt, är då kunder frågar vad det är det gäller. Det har stått både i tidningar och hörts på TV, alla borde redan vet allt. Och nej det är inget skämt.

Och så är det löning för alla utom mig:( Har en innestående månad. Suger fett gör det.

Nu ska jag bara ta det lugnt och sen vid 20.00 ska jag go på Tv, första delfinalen eller kvalning för Eurovision Songcontest..:)


SNART!


See ya

kram // Zarah

Allmänt | |
Upp