packa pappas ...

.....kappsäck.

Ja det har nog kvällen bestått av, massa förberedningar inför morgondagen:D  Nu sitter jag och väntar på att mitt coola nagellack ska torka, så att jag kan fortsätta.
Det är i morgon det smäller,Siesta here I come. Dock behöver jag jobba till 17.00 ist för 16.30. Känns lite suck, med tanke på att hela gänget redan är på plats och fått ledigt för detta. Så det blir racerfart ner till hslm sen efter jobbet.

Vid 19.20 körde jag till Mormor för att hämta min Siestajack;) så snart är allt packat och klart, bara lite småsaker som ska ner men behöver det i morgonbitt också:)

Annars har dagen förövrigt gått bra, vi ska även sitta på telefon både imorgon och på fredag. Känner ju att jag kommer ju vara lagom död på fredag alltså . Men det är bara bita ihop och se fram emot fredagkväll då:P

Blev systemet med en gång efter jobbet så att min alkohol är nu avbockad, bilen är matad med bensin så att den mår bra också och min packning är som sagt näst intill klar.

Ne nu får jag fortsätta:)

Höres antagligen på Söndag igen, då jag har levt klart detta underbara smutsiga, slappa och riktiga festivalliv för iår.

kan meddela att motion kommer jag iaf få under dessa dagar då de ha flyttat på campingen..
See ya

Kram // Zarah
Allmänt | |
Upp