Love

Lördagen var en dag fulld av kärlek på alla håll och kanter:) Var fullrulle hela tiden:)Fixa det sista, fixa Diana. Och hennes resultat blev så fint. Och  de var så fina tillsammans:)  kan säga att det var en underbar dag, trevliga männiksor och god mat förgyllde dagen.

Allt var bra tills det tillslut blev för mycket. Då man har gått och hållt sig på vakt, varit spänd, inte kollat, igonrerat, för att hålla sitt yttre uppe, visa att inget biter på en. För att visa att jag lever mitt egna liv och klarar mig själv..Men samtidigt haft en sådan kontroll över allt som hände. I can tell, its fucking hard to do it. Men då så många säger att de pratat med personen och säger att blod är tjockare än vatten och att det kommer lösa sig och att de sett vad personen har gjort på armen. Att de vet..  Skulle aldrig accepterat och sett den för då rann allt över och ett kaos skapades i mitt huvud. Totalt koas skapades och jag vände.

But once again I just gonna close that door and all the windows and pretend like nothing have happend.

Men tackar för en underbar Lördag till Micke och Diana. Lots and Lots and lots of Love to you!

Så söndagen gick åt till att vila, sova, slappa och kolla tv.

Men nu är jag fit for fight again,rensat hjärnan. Lämande bilen i förmiddags för däckbyte,
tagit en promenad i det soliga men kalla vädret och så har jag fått reda på att jag ska på INTERVJU i Malmö den 9 november :D I so fucking HAPPY:D Ett steg nämre nu:D I really wants it.Skulle bli starten på något nytt !

Tänkte går ner och hämta bilen om en stund,den skulle bli klar nu i eftermiddag:) Sen ska jag köpa fika coh köra bort till Noelle.

The happy couple.

So cute together.

Open the presents.

the cake.

and up on the chair;)

A quick resume in photos. :)

Kram // Zarah

Allmänt | |
Upp