29 september

Haft en rätt bra dag idag. Blev väckt av mamma och syster vid strax efter 9 imorse då de frågade om jag ville ha frallor och en kopp te till frukost. jag var inte senare än att jag satt vid matbordet efter 2 minuter. Vem mister ett framdukat matbord med sådan god frukost:O not me . '

Sen åkte vi ner till byn och jag gick inom tygaffären. Jag har fått en konstig idé att jag vill skapa något. Det kliar som tusan i mina fingrar. Behöver göra något kreativt. Så imon går jag nog ner igen för att ta en bättre titt på vad hon har att erbjuda.
Annars har jag sökt lite jobb som alltid ligger på the to do listan. Och min eftermiddan fick även sig en snabb vändning då dagmamman var sjuk och jag fick sitta barnvakt åt lillsyrran. Men vi var inte senare än att vi satte oss i bilen och körde till Hässleholm. Där blev syster ett par skor rikare och jag fick ÄNTLIGEN tag på min transperata armygröna skjorta på H&M i rätt storlek. Den har varit lite slutsålt över allt, nu väntas det bara den vita också:P En fika och McD hann vi också med under tiden. Och när vi kom hem kastade jag mig i bilen för att köra upp till farmor en runda. hon behövde en klippning:P 

och nu ska jag sätta mig framför tven och se ett avsnitt Idol.

kram // zarah
Allmänt | |
Upp