Fun house

Tiden har sprungit iväg än en gång.

Solen var framme i helgen, så då satt jag ute nästan hela lördagen, innan det bar iväg till Pamela på invigningsfest av deras nya kök på kvällen. Så fint det blev. Det bjöds på tacos, trevligt sällskap, härlig musik och galet mycket skratt. Må säga att det var riktigt riktigt trevligt att träffa den bruden. Vi har ju alltid så kul tillsammans. Kanske därför vi inte kom i säng förrens typ  04.30.  Även  på söndagen vaknade jag upp till sol typ kl 8.23. Men vi alla somnade om o kom inte upp förrens runt 12 sen. Vi kom dock inte längre än till deras uteplast där vi satte oss i utemöblerna och blev sittandes resten av dagen. Skönt då solen stod på hela dagen där.

                                                             
                                                                          Vi på balen 2008.

O går blev det nog också bara en to do o slappe dag. Och idag ha det blivit lite mer av en produktiv dag. Tog min kära farmor till tandläkaren, sen gick vi o fikade, sen var jag o lämnat papper till AF och nu har jag sökt lite extra utbildningar och har en till jag ska sök. Måste ju ha backup ifall jag inte kommer in i Malmö. Ska ju ner där på torsdag redan, på intervju, tester och lite så. Så håll tummen då tack! 
Sen håller jag även tummen över samtalet jag fick tidigare i dag. Det skulle vara sååå skönt om det blev så.

Ne nu får jag nog fortsätta här alltså.

kram //Zarah


 

Allmänt | |
Upp