Walking my daydream

Varit en hel del nu senaste tiden och ändå inget alls sen sist. Jag har fått in alla mina ansökningar till skolan. Även sökt vanliga högskolan. Så något borde jag komma in på tycker jag. Även haft en del jobb på G med, som verkade lovande, men tyvärr har det inte blivit något av dem :( Var riktigt sugen på det i Norge.
Men nu så håller vi tummen för de nya jag sökt.
Påsken förra veckan var bra, fest i Älmhult hos Carro på långfredagen, påskäggsletande på lördagen och konstrunda med Ida och hennes föräldrar på söndagen. Vilket satte fart på våran kreativitet att vi målade då vi kom hem sen.
Annars har jag tillbringat en del tid i solen för att att sätta grunden för brännan i år. Det är ju ofattbart vad varmt vi haft det, o att det bara ha varit April.
Gårdagen spenderades med att söka jobb, sitta i solen, promenera, träffa Elin, hämta mitt efterlängade ID-smink hos Noelle och avsluta kvällen med bio i Kristianstad med Minna. Nu har jag äntligen fått se  "water for elephants" . Bra måste jag säga, ungefär som jag hade tänkt mig dem :)
Nu ska jag bara komma fram till vad jag ska ha på mig ikväll och vart man ska tillbringa sin Valborg.
Kram //  Zarah
Allmänt | |
Upp