Blinded by the dark




Blir galen av att sitta och försöka hitta jobb på nätet. Det flyter bara ihop i en stor massa av svart text framför ögon som ett stort svart hål! Jag har försökt hitta sommarjobba, men finns inga här i Osby, inte annonerade i alla fall. Och de jobb som verkat intressanta men ja de är säsongsjobb som slutar i oktober, och det är ju för länge om jag nu ska plugga Eller så är det vårdsjobb.

Fick nej från Grekland:( Suck, det hade varit det perfekta jobbet för mig just nu! But what to do. Ska kolla upp lite serveringsjobb i Malmö tänkte jag. Funderar på att dra en runda till och lämna in Cv i stan. 

Så för att få tankarna på lite annat kollade jag dagens avsittet av Stylisterna, programet jag ansökte till.
De har tävling varje vecka, så idag skickade jag iväg min "rock"-bild. Så får vi se om jag vinner. Hade ju varit nice med smink för 3000:- 

Kram // Zarah

Allmänt | |
Upp