just tell me what to do

Hur många gånger ska jag behöva trilla precis innan mållinjen? När ska det bli min tur att vinna?! Suger att alltid få trilla tillbaka på ruta 1...
Då jag verkligen gör mitt absolut bästa,då jag känner mig nöjd, vad ska jag då ändra på?! Snälla berätta.
Jag blir frustrerad.
Jag känner ju hur energin tars ifrån mig, hur jag blir matt och trött av alla nederlag, men jag får inte ge upp, jag kommer INTE ge upp. En dag kommer det. Everything has a reason I guess.
So once again - I'll walk by faith even when I cannot see!

Annars har jag varit i Hässleholm med underbara Elin idag, och fyndat lite. ajjabajja Zarah säger jag. Men TUR jag köpte INTE allt jag ville ha. Det är väl ändå bra?! Lite i alla fall? När vi kom hem så blev det makeover på Elin ! funny.
Kram // Zarah ♥
Allmänt | |
Upp