240311

Snart är denna veckan slut och snart är det helg. Nice. Varit lite fullt upp i veckan och så har det varit så jävla bra väder. Då sitter jag helst inte vid datorn. Utan jag har faktiskt varit ute en hel del. Samlat på min lite solenergi som var behövligt.

I tisdag var jag och hälsad på farmor en runda vilket var längesen. I går träffade Elin och vi var i Hässeholm, träffade Rebecca på kvällen och idag fyller mamma år.

Så jag överraskade henne med att få the familia samlad + mormor. Så bjöd jag på tacopaj, sallad och bröd och till efterrätt var det pannakotta med bär.Får säga att det blev riktigt gott och lyckat enligt mig. Oh nu väntas dagens avsnitt av Big bother men nu innan dess pratar jag lite med Anna. Så längesenjag hörde av henne. 



                                                                         dagens outfit.

Köpte detta  på HM då vi var i Hässleholm. Vitt, vitt vitt i vår / sommar alltså. Älskar det. Detta är bara början detta.

Se där nu börjar BB. 

kram// Zarah  

Allmänt | |
Upp