Berätta hur du gör




Vaknade upp tidigt i morse, mer exakt 04.47 av att jag hade så ont i magen att jag trodde verkligen jag skulle dö. Kan inte minnas sist jag hade så ont alltså. Förjävligt, kunde knappt röra mig och visste inte hur jag bäst skulle ligga. Raklång, ihop kurad, eå rygg, mage vänster eller höger?  Men jag kunde i alla fall till sist somna om och så ha jag hållt på fram o tillbaka hela morgonen. Så skippade att gå upp då klockan ringde, bättre att ligga kvar.
Så när mamma kom o knackade på dörren vid strax innan 10, så var det nästan över. Så jag fick ett par panodil, och nu är det näst intill helt återställt. Fy för fan säger jag. Ingen aning om vad det var.

Nu har jag i alla fall gjort mig i ordning för att åka ut till Sibbis, till Dianas. Tänkte jag skulle springa o köpa lite fika o ha med mig :D mumms mumms.

Kollade även in sista avsnittet av Stylisterna. Mina två favoriter stod ju där och ja den som vann är en värdig vinnare  få jag säga. Och innest inne ville jag att den personen skulle kamma hem det faktiskt. Woho att man kunde tippa så rätt ;P  Nu kan vi ju hålla tummen för en säsong två, vet ju vem som ska söka igen då ^^

Kram //Zarah

Allmänt | |
Upp