Give me everything tonight!


Det är fredagkväll och jag sitter hemma med musik i lurarna och bara tar det lugnt eller det ä ju rättare sagt lördag nu, klockan ha hunnit passera 00.00. Tiden springer iväg och det har både hänt saker sista tiden och samtidigt inte. Vissa saker är dem samma medas andra har visat sig bringa happiness to my life.

Som får mig att le och känna som bara jag själv kan. Men det får mig samtidigt att tveka. Alla dessa borde och vad ska andra tycka. Även om man inte ska bry sig om vad andra tycker på det viset kan jag inte sluta tänka på det. Hur dömande människan kan vara ibland. Vad som är rätt eller fel för mig är det ju ingen mer än jag som vet. Men jag står mitt i mellan känns det som. Som jag slits åt två helt olika håll och vad vill JAG lixom?! Ibland önskade jag att jag kunde klona mig själv, så jag både fick kakan och kunde äta den. Hur bra hade inte det varit!

Annars väntar jag mest bara svar från en kanske framtida praktikplats nu i sommar, svar på en del jobb jag sökt och svar från skolan vilket borde komma om en månad ungefär. Det som avgör hur min kommande framtid kommer att se ut i ett par år. Vilket jag hoppars ska vara positivt.

Nu blev det även att planera om helgen lite, vissa planer blev tyvärr inställda. Undrar vad man ska hitta på istället nu=)

Godnatt

kram // Zarah

Allmänt | |
Upp