someone like you

Jag mår toppen. Jag känner verkligen hur allt går åt rätt håll. Så det ska jag säga att jag är väldigt glad för. Känner att jag hittar mig själv nu mer och mer, o det var längsen.

Min helg har varit bra förövrigt. Lördagen vart lite stressig i början, då jag far ut till Ikea o Mediamarkt ute på svågertorp och sen hem för att fixa o dona i längenheten, för att sedan ha så mycket energi i kroppen att jag bakade en äppelpaj...  galet!  Iallafall, det blev en supertrevlig och rolig kväll tycker jag, även om det var en del folk som jag saknade här.  Men kommer fler gånger =)  Kvällen avslutade vi på KB på Möllan. Måste säga att jag gillade placet. SÅ dit går jag igen. Söndagen blev en total slappedag o så jälva seg.

Igår var det jobb som gällde. En riktigt lugn dag. Så Marie var snäll å klippte mig. OCH idag mötte jag upp Emma och hennes syster i stan. Eftersom jag var på Makeup store o blev sminkad. Alltid kul att bli lite ompysslad. Sen blev de en runda på stan innan det var dax för hemfärd. Väl hemma blev det att laga middag. Hemmagjorda köttbullar med kok potatis, brun sås o lingon stod på min meny :)



 // Zarah

Allmänt | |
Upp