Nobody knows.

Nu börjar det, full rulle. Nu är mina biljetter till Sthlm bokade för söndag. Blir en sjukt snabb visit upp dit. Lämnar malmö 7 på morgonen och hemma igen ca 23.30...Och kl 05.00 kommer bussen mot Oslo avgå. Blir att försöka sova på tåget hem en runda,  och bussen upp om jag ska palla. Stannar i Oslo till den 6e. Men spännande som fan är det. På torsdag bär det även av till Köpenhamn innan jag och min underbara vän Ida ska på event på kvällen.

Har en del att se fram emot helt enkelt. Ska försöka fixa nytt pass i veckan med, då det är på väg att gå ut.

Annars är det bra, mycket besviken på vädret dock. Här går man och njuter av det härliga vädret som var i helgen, vaknar upp till sol men vad fan hände ?!?!

       

Ne nu har jag suttit här alldeles förlänge, dax att fila på mitt personliga brev.


XOXO / Zarah

Allmänt | |
Upp