26.03.12

Det närmar sig med stomsteg nu alltså. Har lite saker kvar att fixa och hinna med innan det är dax att säga förväl av Sverige ett tag.  Haft fullt upp den senaste tiden. Packade ihop lägenheten förra veckan för åkte hem till Osby i torsdags. Där var det dax för tandl-tid innan jag åker, fredagen spenderades i Växjö- där jag provjobbade för ett frisörjobb inför i höst. Lördagen hade jag världens bästa hjälp med mig ner till Malmö, Minna och Dennis följde med ner och packade in allt i släpet o bilen. Gick i rekordfart där nere, så vi hann t.o.m till återvinningen o slänga lite innan de stängde. Sen bar det hem till Osby för att lasta in det hos mormor å lite av det till Mamsen. I går spenderades dagen hos min farbrors familj med lite god söndagsmiddag o häng innan jag åkte hem till mormor för att klippa henne. Körde sen bort till min underbara underbara kusin som jag kommer sakna massor, för att sänga hejdå och se deras nya hus.

Och nu återstå lite annat som att städa lägenheten, fia 4 st "passfoton", ett sista AF-möte och ett möte på skolan. Så det bär alltså av till Malmö, tidigt på onsdagmorgon.
Men nu ska jag försöka få lite sista kvalitetstid med mamma å mina yngsta systrar.
Längtar!
Xoxo // Zarah
Allmänt | |
Upp