Round and round we go, tell me tell me now.

Denna dagen kan verkligen gå och dö tycker jag. Ja så känner jag, inga hämningar på känslor här inte, undrar om jag är lite multiaktiv nu.. Fick iaf PP:n efter jävligt många om och men. Så suttit och läst den fram och tillbaka, skummat boken och insett att jag stryker under samma som står i PP:n LÖNT... Läser mina anteckningar, men inget vill fan gå in. Jag kan det då jag läser det och tänker, ja men så är det. Men så fort jag ska repetera det högt för mig själv ställer jag mig frågan - Vad fan var det nu ?! Nästan så jag känner att jag kastar in handduken och ger upp möget. FAN FAN FAN, kultur är ju kul! Men är så omotiverad som det bara går. Huvudet flyger runder på andra ställen också. Irriterad är jag över att vi inte fått ekonomisvaret heller. Läraren tror han blir klar IMORGON!! Skit! 
 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JF8BRvqGCNs#! 
 
Kom över denna underbara låt med Rihanna nu ikväll, så jäkla bra. LYSSNA!
 
 
Ne snart tar jag och call it for the day och hoppas på det bästa imorgon. Det värsta som kan hända är att jag får göra om den. 
 
Jag saknar er, jag saknar dig! 
 
 
tjatja. 
Allmänt | |
Upp