All the ladies in the front.

 GE MIG SOL OCH VÄRME
 
yeeahhh, 45 min innan passet skulle börja stod jag i kö för att haffa åt mig en av dropin biljetterna till stripteasen, och jag fick en. puh. Tycker verkligen det är sjukt roligt. Shake that body.. Beach 2013 here I come! haha 
 
Förövrigt fick vi klart ekonomiarbetet och skickade in det till läraren, så nu är det ur världen.Check! 
Nu väntas långhelg, ledig fram till tisdag. Men än en gång får vi se hur min dag imorgon blir, jobba eller inte.. har dock annat jag egentligen behöööööööver göra, som är ganska så mycket viktigare. But let see. 
 
Nu ska jag bar hänga lite och så kallar väl sängen om ett tag. Sömn, sömn, sömn, blev fan väckt 04,45 i natt av sms. HATAR det!!! Vem fan skickat så jävla tidigt.... ??! Så hade sjukt svårt att somna om igen. 
 
night ! 
 
 
Allmänt | |
Upp