Var tog det fina vädret vägen?

Attans med!! Jag som hade lovat mig att blogga en gång om dagen, gick ju så där märkte jag. Suck på det ju. 
 
Iaf så vann mitt lag i fredags. Var på skolan och ställde upp i ett företagsspel, denna gången handlade spelet om ekonomi i ett företag, hur man kan organisera och vart pengar går. Annars var det träning både lördag och söndag. Planen var att åka till Osby för att fira mamma på lördagen men visade sig att alla tåg var inställa till en bra bit in på ef:/ Så blev  en promenad i solen och frukthandling på möllan ist=) Så förutom träning ha det varit en lugn helg. Vet att Richard brukar säga att jag ska ta det lugnt och att jag stressar för mycket i livet. Men ärligt så var jag sjukt rastlös i helgen av att bara "slappa".... Saknar han en hel del också faktiskt. 2 HELA veckor till innan jag får träffa honom. <3 

Annars har jag suttit och försökt ta fram fram marknadsföringsmatrial och om hur vi ska lansera allt nu i veckan med nya updateringar osv i företaget, samtidigt som jag då har twittrat o fb'at. 
 
Ikväll är det träning igen som gäller 18,00 bodybalance o innan dess ska jag hinna lämna en bok på bibblan som jag lånat. Tänk att jag ska försöka lära mig det här med balans i kroppen o just för att jag tyligen har tendensen att stressa.
 
Ne nu får jag fortsätta, om de ska hinna bli klart =) 
 
/Z
 
Allmänt | |
Upp