a lovely week.

HEJ! 
 
Nu är jag tillbaka. Vet att jag inte uppdaterat på 1 vecka, men finns en orsak till det. Som sagt har min mamma och mina 3 systrar varit här nere och hälsat på. Så datorn min har inte varit prio 1 på en hel vecka. Knappt varit inne alls faktiskt. Spenderade hellre min tid med dem än här framför. Har varit en intensiv vecka kan jag be att tala om, men samtidigt härlig. Vi har varit inne i Chania 2 dagar, ätit på restauranger, strosat runder, shoppat, badat, solat, hyrt bil, kört till Elafonissi och även stannat till vid en grotta och kikat i den. Så lite hann vi med på 1 vecka samtidigt som jag jobbade halva tiden, och sov på förmiddagarna. Men det har varit trevligt att ha dem nere. Nästa gång vi ses är om 2 månader då jag flyttar hem igen. Detta eftersom jag äntligen har kommit in på skolan i Malmö nu. Så nu ska jag skriva ut och skicka tillbaka lägenheteskontraktet så ska jag bo på Rönnen i Malmö då jag kommer hem i sep. Så finns det någon frivillig själ som vill hjälpa mig flytta då är jag evigt tacksam! ^^ 
 
Men än så länge har jag 2 häliga månader kvar här nere med jobb och sol. Men nu ska det bli skönt att återgå till det "normala" livet här nere, även om jag kommer sakna familjen. 
Ett par blandade bilder från min kamera, sen sitter mamma på de andra ! ^^ så ska be henne maila dem till mig.
Ikväll vankas det återigen jobb, jobb,jobb. 
 
Ha det super där hemma nu! 

Puss o kram 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Minna:

vad härligt att ni haft en mysig vecka :) Antar att Jane och barnen är himla nöjda?!=) Åh vad rolgt att det löst sig med skola och lght, stort grattis till beskedet!! Sköntatt det löser sig. Flytthjälpen á la Minna är på Cypern när du kommer hem :( Idag är första semesterdagen och vi ska snart åka till Hbg för att tura till helsingör samt gå ut på Harrys ikväll, mys:) Puss på dig!

Upp