Vilken färg har själen älskling ?

Kände att det började svita lite på mina armar och att jag blev fläckvis röd igår. Första steget för mina vattenblåsor,eller känns som det i alla fall. Så blev att jag gick till butiken och köpte en body lotion med 100% organisk aloe vera, gruka och är aftersun. Så hoppas det ska hjälp, vill inte att något ska bryta ut nu. Sen var jag ju som sagt ledig igår, så blev att jag välidigt sent gick bort till Lines jobb för att käka. efter det gick jag hem och sen blev det en runda till Image cafe och sen slutligen Tropicano. Blev ett par drinkar, skatt och dans, och runt 04 gick jag hem. Idag gick jag och line ner till stranden här i Platanias. Men fasen alltså, småsten är ju inte trevligt, för det första gör det lite små ont under fötterna och för det andra blir de svinvarma, så det bänner under fötterna. Så vill ju inte ens knappt gå ner till havet för det bränner så på fötterna. Så har legat och glassat ett par timmar i solen idag också. Vi pratade om att kanske försöka göra någon utflyckt, kanske till Elafonissi eller något. Så att man ser något annat än bara Ag.Marina och Platanias.
Men imorgon är kanske Ön öppen, så kanske kanske att vi ska åka ut dit en runda. Vi får ser.
Ne nu ska jag strax hoppa in i duschen och göra mig klar för en ny jobbenatt. Ha det toppen allihopa !!
Puss o kram
Allmänt | |
Upp