you are my secret.

Hej ! 
 
Jo jag lever. vet att jag försvann för ett tag här. Men haft det lite upp och ner. Haft/har lite saker som tynger mig, men det blir bättre. Har jobbat på var natt och har iaf 4 nätter till att jobba, men det är lugnt. I need the money right now anyway. =) Haft en del att göra på jobbet också nu i 2 dagar, så det ha varit bra, suger bara att jag är själv på golvet. Innebär att jag måste göra ALLT. Igår åkte jag med Daniel, Lasse och Giannis, till Chania för vi skulle med något som kallas partybåten. Mitt mål var att promota jobbet och få fler kunder, men icke. Det antal som var sagt stämmde inte, det var inga ca 100 pers där, utan 35ca. Och av dem så visste jag i princip alla... Så mitt mål sprack ju lite. Så blev ist sol,bad och massa dans. vi lämnade hamnen rund 14.30 och var tillbaka 18.30. Så när vi kom ut en bra bit så hoppade vi alla i vattnet. Nice !! 
 
Sen blev det som sagt jobb igårkväll, fick börja lite senare. Vilket jag verkligen uppskattar. Vi hoppas på en bra kväll idag med. Bilder från partybåten kommer imorgon. 
Nu är det dax för en powernap. Efter att precis haft en trevlig middag! 
 
puss o kram 
 
Allmänt | |
#1 - - Minna:

Gumman<3

Upp