u're eyes are blue

Ursäkta men vilken jävla flopp det var igår alltså. Var nog den sämsta kickoffen jag sett, och ingen alkohol köptes det heller. Trodde det skulle bli en full o galen natt, en bra natt och mycket serveringar, springa som en tosing fram och tillbaka. Men icke, de drack upp de 5 vodka flaskorna de hade sen gick de. Jag som brukar vara duktig på mitt jobb, sålde ju fan inget igår i princip. Skamligt illa var min kväll. Så blev så riktigt jävla dåligt humör. Trodde det skulle hjälpa med att hänga med de andra ut men nej då, jag gick hem efter en halv drink, för att sova ist. SÅ hoppas fasen på en bra kväll idag.
Annas ha denna  dagen varit lite irriterande. Jag har suttit ett par timmar med att försöka installera och få 3 global wifi att funka på telefonen.(blir billigare att ringa hem med det, så tänkte jag skulle testa det) Men det vill inte heller funka för mig. SÅ nu har jag mailat 3s kundtjänst och frågat vad fan felet är. Följt alla anvisningar ju.
Men nu ska jag sätta mig en runda i solen tänkte jag. Suga in den solenergin jag kan och bara drömma mig bort lite !
puss o kram
Allmänt | |
Upp