My fingers are burning.

Fredag, och vad har man gjort idag ?!. Cyklade in till stan för att hämta en bok jag lånar, som jag ska fortsätta läsa i nu ikväll tänkte jag. Jag har även sökt ett par lior till. Jag har fått ett trevligt besked som jag hoppas ska bli ännu bättre nästa vecka. Nu håller vi tummarna, kan inte ropa hej ännu. Mötte upp Anna för att sola lite, men jag var nog helt trött i huvudet. Vi skulle mötas på Rizzo först o i mitt huvud ligger det på Entre´, men ack vad fel jag har och kom på mig själv. Så där stod jag på Entré och Anna på Rizzo i stan. Vad galet kan det bli ibland, men sola fick vi gjort iaf. 
 
Nu har jag kommit hem efter en ny cykelrunda in till stan, denna gången för att köpa en bok till nästa kurs B2B.
 
 
Men nu ska jag hålla kväll,mysa upp i soffan med min bok, tända lite ljus och ta en kopp te =) 
 
Puss på er. 
 
Allmänt | |
Upp