You need to take control of your life

I can do what I want , I'm in complete control, That's what I tell myself.
 
Känner mig helt hängig vilket jag gjort sedan i måndags morse. feber och migrän o magont har spelat mig ett spratt och gör fortfarnade.Sovit är något jag knappt har gjort heller:(  Så jag fick ställa in ett kvällsmöte igår :( Men idag måste jag verkligen på det. Måste ha lite tips, träffa härliga människor. Så ska försöka packa ner allt i små lådor o gömma någonstans i kroppen. Ska dricka lite till Kan jang o knarka Ipren under dagen. Så detta innebär ingen träning idag heller:/ Men solen skiner ute ju. Längesen jag såg dig solen och du är så välkomen att omfamna mig och ta mig här ifrån. Låta dina strålar röra mitt nakna ansikte.
http://www.youtube.com/watch?v=9KoQf7_ISVE 
My new favorit song. 
 
Atleast you makes me smile, its just to bad you're not here. 
 
Jag saknar långa nätter, klackar, lite kläder, god mat, härligt människor, party, strandhäng, poolbar.
 
xoxo 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Fatma:

nice :)

Upp