Do more of what makes YOU happy

Fredagkväll.
 
Snyggaste kusinen ever från igår. 
 
Söndagkväll och jag är hemma igen. Haft en trevlig helg hemma i Osby. Elin bjöd på riktigt god mat och trevligt och roligt sällskap igår. Passar på att säga grattis till den lilla ungen som fyller 21 år idag! Nu kan vi dra till USA och festa med ;) 
 
Annars stack jag och syrran och solade en runda innan idag och min minsta syster fick sin present. En prinsessklänning och hon blev så glad. *Lycka
Sen satt jag och mamma och kollade igenom alla bilder och filmer som de tog då de var nere och hälsade på mig på Kreta. Drömde oss bort för ett tag. Får jag säga det själv, så var jag faktiskt riktigt fint brun :D wiho.
 
Men nu ska jag försöka att få ner näsan i boken igen. 
 
Trevlig söndagkväll. 
 
 
Allmänt | |
Upp