U light my day.

 
Godmorning sunshines ! hoppas ni sovit gott.
 
Var en trevlig kväll igår. Vi blev först liiite osäkra om vi kommit rätt. Martinas komentar blev - nej detta kan inte vara rätt, vi är ju i slummen ^^ hahah,men Visst var vi rätt. Bakom en tung grå dörr högt upp uppenbarade sig en stor biljardhall, och våningen under en super fräsch bar/restaurang som heter Grand. Kunde man inte tro ^^  Senare bar det upp till pubhäng på möllan. 
 
Men nu har jag egentligen inte tid att sitta här. Har lite bråttom, ska duscha o fixa mig o ner till Entré för att lämna tillbaka en tröja. Du hade rätt Anna, den vita kändes inte rätt då jag kom hem. Sen börjar min resa, jag ska en sväng till Sösdala innan jag landar hemma i Osby för helgen. Kusinen fyller år imorgon men har bjudit in till middaga ikväll och har bror & syster som fyller på tisdag så de ska jag fira imorgon. Har dock precis städat lägenheten så det är klart. puh. 
 
 
 
tjing tjing! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp