wonderful

Trött.

var en hård jobb vecka förra veckan. tog musten av mig kändes det som. trött på allt och alla så att jag kunde käka kändes det som and at the same time I was so bored. fredagen blev det Bio med Minna och Sara:) Inception ! bra movie men var tvungen att  vara skärpt hela tiden. Lördagen blev det ut en powerwalk ut till Filippos med Minna och lite små guldkorn hittade jag ^^sen det var dax att powerwalka hem igen. sen blev det fruskost tvslappande och solande innan jag i impuls åkte med med kusin Elin och hennes 2 polare ner till Malmöcity för en runda på malmöfestivalen. fuck missade Maskinen. suck, såg familjen och missade shout out louds. FAN!

blev häng på torget med 3 danskar och mat ist. trevligt ja, men fan ville sett shout out louds. menmen. blev sista tåget hem och försöka sova länge på söndagen innan det kl 17.003 bar iväg ner till malmö igen. men denna kvällen skulle jag få avnjua Melissa Horn och Lars Winnerbäck. Love too them I say! underbart är ordet, tidlöst, kärlek.   namne it. fuckingwonderful ! gör inget att jag kom hem 00.30 och skulle upp och jobba som igår. tur det bara var 5 timmar för fy vad trött jag var sen på kvällen då kom tröttheten. Åkte till Sösdala efter jobbet för att klippa en vän till mig:) alltid lika trevligt. och riktigt snygg blev hon!;)
annars var det bara en lång dag på jobbet idag och en massa jobbsökande av kvällen. För fredagen den 3 september am I free like a bird, ! Kommer nog bilder på mina inköpta plagg och bilder från malmö lite senare.

See ya

kram// Zarah

Allmänt | |
Upp