last september.

Fattar inte att tiden går så fort det är redan sista september. Sick sick sick. Och imon är det helg. fattar verkligen inte var dagarna tar vägen.

Åkte in till Hässleholm idag igen. Lämnade tillbaka en klänning jag köpte på H&M som jag varit väldigt osäker på och det kändes skönt. Dumt av mig att jag inte tog den med mig igår då jag var där:/ men men what to do då man är efterklok. kört runder på min bror har jag med gjort,efter att jag kom hem. Har varit en duktig storasyster som ställt upp:)

Min kväll efter att ha kommit med andan i halsen hem till Noelle har förövrigt varit ett thiboxningspass:) fy för fan vad ont jag har i mitt högra smalben:S gjorde riktigt ont att sparka på de där mixarna.. och de där 100 sparkarna i rad var fan inte att leka med..och så många armhävningar har jag inte heller gjort på länge. Så nu återstår det bara att se hur koppen mår imorgon och om jag har fått några blåmärken. Sen blev det en härlig dusch på det och idoltittade resterande av kvällen:)
nu ska jag snart krypa ner i sängen för att vila ut mig:)

Kram //Zarah
Allmänt | |
Upp