pretty nice day

Känns som att dagen bara sprang iväg idag, kind of. Vi hann med bussen vid typ 11.30. Man vet ju aldrig när de går, men det var tur vi kom lite tidigare. Väl inne i Chania strosade vi runder i butikerna och kollade lite. Köpte bara ett armband denna gången. I form av en uggla som omsluter handleden med sina vingar=)

Efter ett tag gick vi ner mot hamnen där alla,eller många restauranger ligger för att käka lite lunch. Kl 15.00 bar vi oss hem igen, och väl hemma blev det solning. Men alltså jag var/ är trött så jag somnade klart då jag la mig. Sen har jag även tagit 1 powernap på 1 timme till efter. Tar hårt att jobba många nätter i rad. Blir min 9e natt nu:/ Längtar verkligen tills jag får en dag off. Hoppas jag får det i veckan, för vi kan verkligen inte vara 4 servitriser.
MAT.
XOXO // Zarah
Allmänt | |
Upp