16.07-12

Hej på Er!
 
Vet att jag än en gång försvann här. Men finns en orsak till det, jag är så sjukt jävla trött o sleten. Im alive but almost nothing more. Det jag gör är sover/jobbar/äter. Jobbar på som en galning hela tiden, finns inte personal för lediga dagar nu med tanke på att vi öppnat upp där nere nu. Men förhoppningsvis kommer det en svensk tjej på torsdag. I cross my fingers for it. Men vi behöver fortfarand mer personal, 1 till servitris och en bartender. Finns det någon sugen ?=) Samtidigt som allt detta ska jag tränas i baren. Men just nu blir jag så sjukt stressad av allt. Haft problem med kramp i mina ben. Men det är för att jag dricker förlite vatten o det är varmt fick jag reda på... Men lite har jag gjort dessa dagarna. 
 
För ett par dagar sedan åkte vi med Rasmus familj ut till en sjö. riktigt härligt måste jag säga. Rent sjövatten, varken klor eller salt. Så blev en hel dell badande då vi hyrde kanot och en sådan trampebåt. Efter det var de så underbart snäll och tog ut oss alla på Middag. Igår var vi vid poolen och badade. Det är så sjukt varmt här nere nu, så du är mer i vattnet än på land. Men jag ska inte klaga förmycket. ^^ 
 
Ikväll blir det återigen jobb, men idag får jag börjar 23 ist för 20.30. 
 
 
 
Ett par bilder från då mamma var här som jag hittade, plus bilder från då vi åkte till sjön.
För övrigt är allt nu bestämt till 100% i början av sep åker jag hem för att börja plugga i Malmö och allt med lägenhet är nu fixat. Ser verkligen fram emot det. Nu ska jag nog gå ner till Image och sätta mig o läsa i min bok, och bara ta det riktigt soft. 
 
Puss o kram 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Minna:

Vad mysigt med en dag tillsammans vid sjön och med aktiviteter! Gumman, för f*n, tänk på din hälsa i första hand!! Du ska vara stark och utvilad inför skolan sen. Det måste få kännas roligt med jobbet oh inte bara press och stress. Gör cheferna allt dom kan för att leta folk elle hjälper till själva? Inte meningen du ska dra sånt stort lass?:/ ta hand om dig!!<3

Upp