I love you!

What a week-end. ^^ Men det satte sina spår också, i trötthet^^ I fredags kom Bäcca och Carro hit, för att tillbringa helgen hos mig. Som tur var så fick jag ledig i fredags. Så då de kom så gick vi ut o käkade lite, gick till stranden, hade balkonghäng och bara skrattade o drack vin, På kvällen tog jag med dem upp till Platanias palace, en av de bästa restaurangerna enligt mig, Där satt vi ett par timmar, tror jag dog av skratt den kvällen alltså. Sen fortsatte vi våran kväll på splendid och sen en runda ner till jobbet, tillbaka till splendid och sen visade jag dem Villa Mercedes. =) Inte varit på Villa på evigheter, satan vad folk där var alltså. Men måste säga att jag hade en riktigt rolig kväll. En av de bästa på lännnnnge. Lördagen vakande man upp lagom död, men det var bara att palla sig ut till bilen. Turen gick till Elafonisi. =) Åhh det är sååå fint där nere. Då vi kom hem gick vi ut och käkade innan jag stack till jobbet. Och igår gick vi till stranden en runda innan de tyvärr åkte tillbaka till Stalis. Och nu är det så TOMT här :/ Men om 5 veckor ses vi alla igen, då är jag tillbaka i Sverige. Fattar verkligen int var denna sommaren har tagit vägen. 
 
Då jag var på Villa blev jag än en gång påmind om  varför jag älskar att vara här. Får nog bli en sommar till här nere.  
 
Men nu får jag nog koka lite vatten och dricka lite te, om jag ska kunna prata ikväll. Rösten är nämligen påväg bort:/ Ikväll vankas det åter igen jobb. 
 
Lite blandade bilder senaste veckan. 
 
Puss o kram 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Elin:

Höddö! Tycker du blivit dålig på att uppdatera bloggen!

Upp