28.06.12

Kvällen igår började segt, men bom så hade vi folk, och så rullade det på i 190km igen. Stängde gjorde vi inte förrens efter 5.30.. tänka sig, och trött som ett as var jag också.I säng kom jag inte förrens 6.30 ca.... och så var det upp 11.45 ca. Haft en del saker att fixa, hämtat hotellnycklar, handlat lite mat, betalat räkning. Har nämligen en härlig vecka framför mig, med efterlängtat besök från sverige. Det är inte vem som helst som kommer, utan min efterlängtade mamma och mina 3 systrar.:D 21.40 ska de landa ikväll. Dels därför jag jobbat på som en dåre nu för att spara lite lediga dagar då de är här. 
 
SÅ ikväll väntas en till jobbkväll, sen ska jag möta upp dem o visa hotellet sen tillbaka till jobbet. men imorgon är jag äntligen ledig! 
 
 
 
Ha det super. 
Puss o kram 
 
Allmänt | |
#1 - - Minna:

aw GUMMAN! Fan vad kul att dom kommer!!! blir ju helnice. Ha en superbra vecka tillsammans nu<3

Upp