In action

 
 
Lördag och helg. Så jävla gött, att bara få slappa. Var en trevlig fredag igår. Glömde lyset till cyklen då jag var i stan andra gången, så gick gå hem, och blev här lite stressad för att jag skulle vara i stan inom 2 timmar igen. Men klarade mig bra tills jag inte hittat mitt jävla busskort. Vilket resulterade i att jag självklart missade bussen in. Men löste sig i alla fall. Vi gick till Steak house som ligger på Lilla Torg och käkade, trevligt ställe.Dock lite kallt då folk inte kan stänga dörren... Efter ett par timmar där med god mat drog vi vidare för att spela som sagt.Dock fullt på Biljardhallen, så gick till Royal biljard elr var det heter.  Men absolut spelade jag skiten av Emanuel... Host* Ne men det var kul, vi låg ganska lika ibland och det blev 2-1 till honom. ^^ haha. Sen åkte jag hem kl 01. Mycket trevligt avslut på en skolvecka  och att jag skev VG i ICD också förgyllde det hela ännu mer. 
 
Idag ska jag bara slappa, håller på att tvätta just nu. Så ska jag läsa i boken också och lyssna på en skiva jag blev rekomenderad. 
 
pussokram
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp