1 month!

Japp, idag 28 Okt, har jag varit i USA i 1 månad! Säger bara: REDAN! Det har fasen gått asfort tycker jag .. Tycker att jag lämnade Sverige för typ 2 veckor sedan.. Men nepp.

Tycker jag ändå har hunnit med lite, ner till Philadelphia en runda, och kollat fängelset, jag har varit i New York 2 ggr, och ska dit igen på lördag:D Träffat andra Au pairer och gjort lite stuff med dem:) Jag gillar Usa:)

Jobbade i morse, och sen åkte vi och signade upp för gymmet YMCA.. Var rätt billigt, ska betala tror det var omkring 18 Dollar / månad..  Åkte med mamman till mataffären och handlade lite, så nu har jag fått sett den:) Blev en hel del godis nu inför halloween^^ Åkte och träffade Anna sen, för vi hade bestämt oss för att åka och göra manicure:D lyxigt lyxigt säger jag. Har aldrig gjort det innan, fick värmekudda över nacken och sen även lite massage i axlarna och skulderbladen, precis där jag har problem^^. Sa till Anna oj vilken lyx jag har gjrt nu alltså, kiropraktikerna igår och lite snabb massage idag^^ Dock tycker jag att naglarna bara blev ok. Hon som gjorde mina naglar gjorde en alleles för liten vit kant(enligt min smak) Så på vissa naglar ser man fortfarande var hon egentligen skulle ha målat den vita kanten, det syns jättetydligt på mina nagal..

Har dock inte kommit på vad jag ska vara på halloween, så åkte en runda till Marshalls och sen till Ross, men hittade inget, men ska nog vara vampyr(A) Jag bara älskar dem, kan inte rå för det,

Det har börjat en ny Vampyr-serie på tv, som jag spelade in. Men nehe då hade de tydligen inte den kanalen, :S Hur kunde jag då spela in det ^^ Iaf så har jag suttit och kollat på det nya Melrose place:P haha kommer så väl ihåg det från 90-talet. fast jag har ju kollat repriserna på 2000-talet:P kollade alltid på det känndes det som:P Med Amanda, Alison, Billy ja och de andra:P Amanda ska medverka i denna med såg jag ^^

kvällen har gått Ok, både upp och ner.. Så får se säger jag !

ne ska lägga mig på min spikmatta nu tänkte jag :D och det känns mkt bättre i ryggen med, tummen upp för det:D

Natti natti!

See ya

Kram // Zarah
Allmänt | |
#1 - - Ida:

Va, 18 dollar?! Shit, i den broschyren jag tog på YMCA kostade det 44 jävla dollar/månad för att jag var över 19 år(var man 18 kostade det 22). Och sen en medlemsavgift på alldeles för många dollar, minns inte hur mycket. Hur kan det skilja sig så mycket inom samma gymkedja..? :/

#2 - - Diana:

Hejsan!

Låter som du har det bra. Kram

Upp