Sista!

firade som sagt Paula igår, och det vär väl rätt okej tycker jag :) när jag ska ha min avskedsfest idag då hon egentligen fyller år. jupp Grattis Paula på 5 årsdagen:D
det blev prinssestårta, mumms:D och hon var allmänt lycklig:D

älskling kom också sen, så vi gick en runda, åkte sen ut till mormor för att hämta vågen, måste ju fasen vet hur mycket mina väskor väger... och tillförvåning ligger de på ca 20kilo vardera:O jag har alltså ca 6 kilo kvar som jag får packa :O för väskorna får väga 23kilo vardera:P så det var ju rätt skönt att jag vet att jag får packa i mer om jag vill^^ men odädigt att göra då jag har packat alt jag ska:P

iaf så körde vi till Vingården sen, och åt en underbar midda:) Fläskfilé med gorgonzolaost och klyftpotats. mums säger jag bara.. vi var helt själv på stället så han släkte ner lite och vi hade tädaljus, jättemysigt:D

nu sitter jag här för att snart köra ut till mormor för att ha min sista avskedsfest.. sen är det över.
för imon vid denna tiden ska jag sitta på flyget :O

see ya

Kram Zarah
Allmänt | |
#1 - - Ida:

TIPS! Stanna vid 20 kg/vardera! Jag packade ner lite onödiga prylar, som jag nog ångrar nu i efterhand. Kläder som man troligen inte kommer använda. Liksom tänk såhär: Maxar du vikten kan du inte köpa NÅGONTING ALLS. För varje grej du köper måste du plocka bort något du hade med dig hemifrån, och troligen kommer jag ju köpa grejer, haha. Bara ett tips. ^^

Upp